„Așa sunt eu” și pace? Cum să negociezi mai bine, indiferent de stilul tău în negociere În primul articol al acestei...
Un interviu – training interesant la un ” click pe poza “distanta 🙂
Am auzit de multe ori, de la negociatorii pe care i-am întâlnit, următoarea remarcă: „Așa sunt eu. Până la urmă, fiecare...
Pornesc cu o maxima a lui Henry Ford: “daca crezi ca poti sau crezi ca nu poti, ai dreptate in ambele...
Ți s-a întâmplat să îți dorești să lucrezi cu o anume firmă? Știi că acea colaborare va fi fructuoasă și o...
Avem o noua colega, Ana – consilier credite, care s-a intors dupa a doua saptamana din octombrie, de la cursul de...
Vi s-a întâmplat să cunoașteți o industrie/companie/echipă/magazin etc. și să vedeți din afară ce are nevoie clientul? Sau poate că nu!...
In psihologie, despre care am citit din cand in cand materiale fara a avea pretentia ca sunt expert, dupa cate am aflat, sunt patru stadii ale motivatiei. La primul nivel esti motivat de frica....
Customer service este ceva ce facem pentru clienti in mod reactiv, ori de cate ori clientul ne cere ceva, prin telefon, prin...
În negociere, problematizăm foarte mult înainte– nu degeaba pregătirea și planificarea sunt o parte importantă din proces. Însă, nu trebuie să...