Interviuri

Profil de vanzator: Liviu Souca – Co-founder Hansen Ergonomics Studio

 

  1. Cum ai ajuns in vanzari?

Aveam 10-12 ani, parintii managerii unui restaurant in statiunea Predeal (communism); am primit un “picior” de navete de bere pe terasa restaurantului si am fost pus sa-l vand.

Iti imaginezi ca toata lumea lasa tips unui copil J

 

  1. Prima ta vanzare?

Mai tirziu am venit in Bucuresti la facultate (dreptul) si am inceput sa fabric intr-un laborator propriu ciocolata de casa si in acelasi timp am construit o retea de distribuitori pentru produsul meu 1991/1994.

Mai tarziu am participat la construirea unei retele de distributie nationale – Brimex Consumer si urmatorul pas in cariera a fost sa conduc si sa dezvolt o retea de distributie pentru bauturi premium BDG Import (branduri importate si distribuite – Corona, Evian, RedBull, Budweiser, etc)

 

  1. Cum arata o zi tipica din viata ta?

Greu de definit, defapt antreprenoriatul asta iti ofera, o permanenta schimbare si nevoia ta de a te adapta pentru a performa….

Incerc sa rezolv cit pot de repede tot ce tine de logistica administrare in business si apoi imi folosesc restul timpului pentru a interactiona cu oameni, pt ca acest obicei imi face placer si in acelasi timp aduce new business, este una din convingerile mele.

Sunt prezent la evenimente de business, de arta contemporana, design, lifestile si evenimente sportive.

Practic acestea sunt pasiunile mele si incerc sa imbin utilul cu placutul J

 

 

  1. Ce te face mandru in cariera de business?

 

Sunt mandru ca nu mi-am pierdut sufletul si nici spiritual antreprenorial.

Este greu sa pastrezi echilibrul intre aceste 2 notiuni J

 

 

  1. Ce te face un vanzator bun?

 

Experienta de viata, relaxarea cu care pot sa interactionez cu oamenii, avantajul de a purta o cenversatie pe un numare mare de subiecte, anticipatie si poate noroc uneori J

Si nu in ultimul rand abilitatea de a judeca actul de vinzare din prisma celuilalt – cumparatorul.

 

  1. Ce provocari ai avut pe parcurs?

 

Viata de antreprenor in Romania este echivalentul cu a face un “sport extrem”

Deci nu ducem lipsa de provocari.

  • Strategia de business – sa fim lider de piata sau mici si adaptabili rapid la schimbari?
  • a dezvolta businessul in functie de schimbarile din piata si mai ales din viata oamenilor (interior design)
  • a dezvolta produse proprii Hansen
  • a construi echipa, a motiva echipa

 

 

  1. Sfaturi pentru vanzatori…

 

Invata cat poti de mult teoretic si apoi vezi daca esti facut pentru asta.

 

  1. Cu cine ai vrea sa iesi la o cafea din lumea de business?

 

  • Diana Blinda -partenerea mea de business si de viata 😉
  • Elon Musk

 

  1. La ce eveniment important din business ti-ar fi placut sa asisti?

 

G20 Summit

 

  1. Daca ai scrie o carte, despre ce ar fi?

 

Nu stiu pentru ca nu am avut niciodata aceasta pornire, asa ca raspund cu o gluma

Despre mine 😉

J)))

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Vezi sectiunea noastra de > Articole gratuite
To Top