❌Relațiile cu clienții nu se încheie odată cu vânzarea și livrarea unui produs, ci continuă pe întreaga durată de viață a acestuia, mai ales pentru produsele care beneficiază de servicii de garanție și post-garanție.
☑️Spre deosebire de multe sisteme CRM, CAS GenesisWorld integrează nativ un modul Helpdesk care permite gestionarea completă a oricăror solicitări de suport, indiferent de natura produselor pe care le vindeți. Clienții vă vor putea contacta pe orice canal doresc (telefon, email, portal online, social media) în regim 24/7, iar solicitările vor fi gestionate centralizat și unitar. Evident, timpul de răspuns la solicitări scade, iar satisfacția crește.
În acest webinar din data de 23 Noiembrie, ora 10:30, veți participa la o sesiune interactivă de demo în care vă puteți adresa invitaților noștri. Veți avea ocazia să descoperiți de ce este necesar modulul de tip Helpdesk, ce impact are asupra relațiilor cu clienții și, mai ales, cum puteți folosi concret acest modul în activitatea companiei.
Webinarul se adresează oricărei companii care vinde produse de lungă întrebuințare și pentru care oferă operațiuni de service în garanție și post-garanție.
Pentru întregistrare și participare la webinar, accesați acest link: https://lnkd.in/dxeQYZ_G
You must be logged in to post a comment Login
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.