Thinker | Writer | People enthusiast
Dacă analizăm activitatea de vânzări, vom vedea că situațiile în care se încheie efectiv vânzarea sunt mult mai puține decât cele în care nu se vinde nimic.
Așadar putem spune că activitatea de vânzări, în marea ei majoritate, este un eșec?
Fragment din carte:
”Punctul de plecare este de la realitatea că nu vor cumpăra toți prospecții de la tine, indiferent ce acțiuni ai întreprinde. Și nu are nici o legătură cu abilitatea ta de vânzare, pur și simplu, așa este. În vânzare, la fel ca în viață, nu poți avea succes de fiecare dată, însă, dacă nu îți iese planul visat cu un client, asta nu înseamnă ca nu îți va ieși cu nici unul.
Pentru ca aceste situații, perfect normale în vânzări, să fie un câștig și nu o pierdere, va trebui să învățăm să schimbăm modul în care privim succesul și eșecul în vânzări.
Un eșec este atunci când pierdem un client, fără a rămâne cu nimic în urma acelei interacțiuni. O pierdere este atunci când, deși pierdem negocierea, rămânem cu ceva în urmă.
Deoarece un agent de vânzări, indiferent cât de rezistent psihic ar fi, tot va resimți frustrarea pierderii a 99-90% dintre negocierile începute, strategia pragului minim de satisfacție poate fi de un real ajutor. A-ți seta un prag minim de satisfacție cu fiecare client înseamnă …”
Citește continuarea în cartea ”Învață vânzări din greșelile mele”, disponibilă la Editura Evrika, aici:
Gânduri bune,
Loredana Elena Egri | L.E.E.
You must be logged in to post a comment Login
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.

