Carti recomandate

Aproape totul despre managementul echipei de vanzari

Coming soon in 2019 🙂

Această carte este bazată pe articole din Sales Magazine. Revista de vânzări, scrisă de oameni de vânzări pentru vânzători. Scrieri originale, aplicate pentru ce se întâmplă în domeniul vânzărilor în România, destinate oamenilor curioși care fie sunt vânzători, fie sunt pasionați de vânzări.

Obiectivul nostru este simplu:
Să vă oferim cunoștințe, experiențe, noutăți, păreri, idei, instrumente din spațiul vânzărilor. Să vă ajutăm să vindeți mai mult, mai repede și mai ușor. Suntem aici pentru a face asta.
Dar ideile vin doar dacă le cauți. Respectăm timpul și atenția voastră. Am fi foarte bucuroși dacă ne-ați încerca. Dacă ne-ați „cumpăra”. Vă mulțumim. Mulțumim scriitorilor noștri care ni s-au alăturat necondiționat și au crezut în această idee de cum au auzit-o. Apoi, vă mulțumim vouă, primilor noștri cititori, care faceți tot acest proiect să fie real.

 

Scritorii:

Adrian Cioroianu, Mihai Nodea, Loredana Elena Egri, Sorina Bradea, Viorel Taşcău, Cristian Cojocaru, Radu Puiu, Cătălin Olteanu, Georgiana Cristea, Eliade Rotariu, Mihaela Pătrană, Tudor Ciocoiu, Bogdan Bănică, Cătălin Ichimescu, Cătălin Ioan.

 

Cartea pe care ne-o propun cei de la Sales Magazine sub coordonarea lui Adrian Cioroianu reprezintă un adevărat ghid practic pentru toți cei care cochetează cu activitatea de management în vânzări, adaptat realităților și condițiilor specifice pieței din România. Totodată, prin intermediul managerilor și trainerilor cu o bogată practică în domeniu, care au ales să-și împărtășească experiențele profesionale în paginile sale, ea constituie și o fereastră deschisă către lumea vânzărilor, cu tot ceea ce înseamnă această lume în țara noastră.
Prin toate acestea, prezenta lucrare se dovedește a fi utilă tuturor celor care sunt pasionați de arta vânzărilor, precum și celor care doresc să cunoască ceea ce înseamnă viața unui manager de vânzări în România și care sunt provocările și oportunitățile pe care piața autohtonă le oferă acestuia.
Și cum piața este într-o continuă evoluție, la fel se dovedesc a fi și realitățile specifice domeniului vânzărilor, sens în care autorii ne promit și o continuare a prezentei lucrări. Totul cu scopul declarat și asumat de a contribui la formarea și consolidarea spiritului unei comunități profesionale autohtone de profil.

Mihai-Bogdan MARIAN

https://www.ujmag.ro/economie/management/aproape-totul-despre-managementul-echipei-de-vanzari

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top