Trenduri

Rezilienta si ‘corona marketing-ul’ in comunitatile de business

 

Sunt contributor Sales Magazine de mai bine de 4 ani. M-am gandit inainte de a incepe acest material daca vine cu o nota de valoare sau nu. Va las pe voi sa raspundeti.

Eu doar impartasesc cateva ganduri despre rezilienta in contextul actual al pandemiei Covid-19.

Comunitatile in vremuri tulburi si incerte ne ajuta sa trecem mai usor prin si peste ele.

Mai mult ca oricand avem nevoie de Comunicare. Cu coerenta, consecventa, corectitudine, credibilitate si claritate.

Creaza

Oxigen

Rabda

Organizeaza

Noi

Ajuta

In comunicatile de business, barter-ul a devenit cel mai important in aceasta perioada.

Pentru ca suntem foarte atenti cat si pe ce cheltuim. Acum ne reinventam si ne adaptam. Relatiile devin noua metoda de plata.

Sa invatam din aceasta lectie si sa ne facem lumea noastra mai buna. Atat cat existenta si putinatatea noastra ne permit. Cu sanatate, rezilienta si intelepciune.

Rezilienta este capacitatea de a te adapta intr-o maniera pozitiva la o situatie negativa.

Ca sa te intelegi si mai bine, vin cu cateva intrebari:

  • Te poti adapta la situatii stresante mai bine decat altii?
  • Esti capabil sa te recuperezi rapid din experientele avute?
  • Ai capacitatea de a face fata eficient cerintelor actuale?
  • Esti capabil sa reactionezi pozitiv la schimbare?

Potrivit Harvard Business Review, persoanele reziliente dezvolta 3 caracteristici:

  1. O acceptare ferma a realitatii
  2. O credinta profunda, intarita de valori puternic detinute
  3. O abilitate de a improviza

Daca vrei sa construiesti rezilienta si in afaceri, neaparat trebuie sa gasesti incredere, scop, sprijin social si adaptabilitate.

De cateva zile si saptamani ne-am mutat cu totii in online!

Am acceptat realitatea, avem incredere ca suntem in siguranta la noile birouri improvizate de acasa si dezvoltam abilitati de a improviza.

Vad diverse discutii despre aliante, parteneriate, sustinere. Este minunat sa ai alaturi de tine in aceasta perioada parteneri de incredere cu care sa faci business sharing. Practic e un transfer business, new business mai greu de facut in aceasta perioada.

COVID-19 va testa principiile si valorile noastre.
Ajunsi intr-un maxim tehnologic al unei ere contemporane, suntem victime colaterale al unui minim de subzistenta.
Cred ca acum este cel mai important sa fim bine cu noi si sa facem tot ce putem cu ce avem la indemana si sa nu ramanem blocati cu gandul la ce a fost sau va fi. Cam asa as defini si rezilienta.

 

Dragos a urmat cursurile unui program de Emerging Leaders , Leadership si Management in cadrul Roffey Park Institute din Sussex (institut care a inceput prin a trata oameni in impas). A lucrat in telecomunicatii, servicii medicale private si consultanta.

Este contributor Sales Magazine, Healthcare Business International, voluntar in diverse asociatii si membru in mai multe comunitati de business.

https://about.me/dragos.butufei

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top