Interviuri

Profil de vanzator: Loredana Elena Egri – Creative Director la LEE Romania

 

  1. Cum ai ajuns in vanzari?

În perioada liceului vindeam cam orice se putea, prin urmare îmi era foarte clar că după terminarea lui vreau să lucrez în vânzări, de aceea am și ales să urmez studiile superioare într-un domeniu care să îmi fie de folos pentru această activitate.

  1. Prima ta vanzare?

Prima vânzare conștientă ( cu planificare, marketing și tot) a venit în școala generală când făceam bani frumoși din vânzarea animalelor de companie ( am detaliat în cartea Povești nemuritoare de vânzări – Copiii sunt cei mai buni vânzători, pagina 89).

  1. Cum arata o zi tipica din viata ta?

Depinde foarte mult de zi ( dacă e una de vizite, de curs, de pregătire, de dezvoltare proiect sau de implementare, etc).

Însă la modul general încep ziua la ora 07 și o închei la ora 23. Până la ora 16:30-17.00 mă ocup de chestiunile curente iar între orele 17:00-23.00 jonglez între: pregătire personală, timp pentru mine, timp cu soțul meu, timp pentru gândit.

  1. Ce te face mandru in cariera de business?

2 lucruri:

  1. Faptul că mi-am îndeplinit țelurile mari înainte de schimbarea prefixului 🙂 și că acum pot dedica mai mult timp activităților care contează pentru mine
  2. Faptul că am cunoscut oameni frumoși care s-au deschis față de mine și care mi-au permis să învăț  de la ei lucruri importante pentru activitatea mea
  1. Ce te face un vanzator bun?

Entuziasmul cu care abordez clienții, curiozitatea de a cunoaște și de a înțelege clientul, integritatea.

  1. Ce provocari ai avut pe parcurs?

Provocările pe care le-am avut cred că sunt aceleași pe care orice om care lucrează pe piața de vânzări din România le experientează la un moment dat: schimbări de top management care aduc schimbări radicale asuprea viziunii de lucru de la o zi la alta, schimbarea la 180 de grade a portofoliului de produse vândute, lipsa unei strategii coerente de lucru, management pompieristic, ineficient și incompetent, promovarea non-valorilor, schimbarea comportamentului de cumpărare al clienților, lipsa forței de muncă, dezinteresul general, etc.

Însă am încercat de fiecare dată să îmi consum energia pe ceea ce puteam eu face pentru a avea performanță și mai puțin pe deplângerea unor chestiuni care oricum nu puteau fi schimbate.

  1. Sfaturi pentru vanzatori…

Riscul de ”uzare morală” este foarte mare pentru noi vânzătorii prin urmare numai printr-o pregătirea continuă și conștientă vom putea supraviețui cu bine într-o lume atât de schimbătoare precum cea în care trăim!

  1. Cu cine ai vrea sa iesi la o cafea din lumea de business?

Din România cu Ion Țiriac și internațional cu Richard Branson ( sper că va fi un ceai în spațiu deoarece cafea nu beau 🙂 ).

  1. La ce eveniment important din business ti-ar fi placut sa asisti?

Davos 2018 + recunosc că privesc cu invidie la multitudinea evenimentelor mișto care au loc la voi în capitală și pe care nu le pot onora de fiecare dată din motive de distanță, însă aștept cu bucurie autostrada către voi iar atunci nu voi mai rata nici unul.

  1. Daca ai scrie o carte, despre ce ar fi?

Ar fi despre greșelile pe care le-am făcut în vânzări și din cauza cărora am pierdut timp și bani, iar cartea ar fi scrisă cu speranța să îi ajute pe ceilalți vânzători să nu le repete pe pielea lor. În fapt această carte este la Adi, în etapa de aprobare 🙂

 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top