Carti recomandate

Lansare de carte: ” Invata vanzari din greselile mele ” – 15 martie 2019

 

Am scris această carte deoarece dupa ani de hunting şi alții de management, cu sute de oameni întâlniți pe acest drum, am decis că a venit momentul să împărtăşesc ceea ce am descoperit greşind şi învățând şi reluând acest ciclu de zeci şi zeci de ori, faptul că rezultatele noastre depind de ceea ce este în interior și nu de factori externi nouă precum: zona perfectă, management ideal, colegi de vis, mediu predictibil, companie de top, țară performantă, bugete nelimitate, relații importante, etc.
Cartea se adresează oricărei persoane interesate de progres, deoarece fiecare om se vinde pe sine în fiecare zi: la job, în grupul de prieteni, în societate, în fața partenerilor, în fața unor potențiali investitori, etc.

Îi mulțumim Editurei Evrika din București pentru că şi-a asumat riscul publicării unei cărți scrise de un vânzător și nu un scriitor, din Târgu Mureș.

Accesul este liber și necondiționat. Doritorii vor putea achiziționa cartea la fața locului.

Ne vedem vineri, 15 martie, la Palatul Culturii din Târgu Mureș, Sala mică (etaj 2).

Gânduri bune,

L.E.E. Romania | L(oredana) E(lena) E(gri) (din) Romania

Calea cea mai bună de a învăța este greșeala. Însă calea cea mai inteligentă de a învăța este din greșelile altora, așadar ”Învață vânzări din greșelile mele”.

Cele 28 de greșeli tratate în carte sunt:
✔︎ Lipsa diplomației
✔︎ Presupunerea
✔︎ Lipsa muncii
✔︎ O reputație negativă
✔︎ Alimentația necorespunzătoare
✔︎ Plânsetele lungi și dese
✔︎ Lipsa stăpânirii de sine
✔︎ Irosirea timpului
✔︎ A-i considera pe ceilalți mai proști decât tine
✔︎ Prea multă atenție acordată plângăcioșilor
✔︎ Alegerea modelelor greșite
✔︎ A nu fi informat
✔︎ Lipsa perseverenței
✔︎ Lipsa finalizării taskurilor
✔︎ Lipsa inteligenței emoționale
✔︎ Pregătirea superficială
✔︎ Egoismul
✔︎ Adaptabilitatea scăzută
✔︎ Tratarea superficială a regulilor pentru o primă impresie bună
✔︎ Lipsa entuziasmului
✔︎ Lipsa celor 7 ani de acasă
✔︎ A te îmbăta cu apă rece
✔︎ Neacceptarea realității
✔︎ A nu avea în vedere un prag minim de satisfacție
✔︎ A trata superficial abordarea telefonică
✔︎ A alerga haotic după clienți
✔︎ Lipsa unei structuri în cadrul vizitei la client
✔︎ A urma turma

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Vezi sectiunea noastra de > Articole gratuite
To Top