Vanzari

La multi ani Sales Magazine!

 

La 2 ani de Sales Magazine, vreau să vă transmit cele mai sincere felicitări, atât inițiatorilor cât și

contribuitorilor revistei!

Vreau să vă mai mărturisesc faptul că vânzările astea domnule nu sunt ușoare, sunt al naibii de

grele. Mai ales atunci când omul de vânări este obligat să se descurce singur deoarece nu are ce

învăța de la compania pentru care prestează și o spun cu regret, dar se întâmplă. Când spun asta

mă refer la faptul că nu are exemple de ”asa da”, iar din exemple de ”așa nu” învață el ce învață,

dar tot are nevoie să învețe de la un adevărat profesionist, pentru că excelența se învață cel mai

ușor prin imitare nu din morala exemplelor negative.

Aici intervine Sales Magazine!

Pentru toți aceia care știu ce înseamnă să lucrezi într-un mediu unde vânzarea se face după ureche,

unde analizele de profitabilitate sunt superficiale, unde rapoartele sunt cerute doar pentru că așa e

în vânzări, unde managerul nu știe altceva decât statistica rece din fața lui, sau unde colegii sunt

departe de a avea verticalitate sau de a lucra în echipă, această revistă este o mană cerească

pentru că te învață în primul rând să gândești și apoi cum să faci vânzări bine!

Iar când poate după ani întregi de îndoieli reușești să găsești răspunsuri la întrebările tale într-un

articol din revistă, abia atunci îți dai seama de adevărata valoare a unor articole care vin din viața

de zi cu zi, din experiențe reale trăite pe piața în care lucrăm cu toții!

Deci da, Sales Magazine este acel ”așa da” de care are nevoie fiecare vânzător, pentru a fi ancorat

mai bine la realitatea în care se scaldă! Pentru asta vă felicit că existați și vă doresc să ajungeți la

aniversări de argint, aur.

Pentru că aceasta este o revistă de vânzări, vreau să transmit câteva cuvinte, pentru aceia care au

simțit măcar o dată ”boala insistentului”.

Insistența este o caracteristică a jobului de vânzări de care o parte importantă a oamenilor de

vânzări ar vrea să scape, mai ceva ca de ciumă. Fie că le este jenă să tot revină la client, se simt

iritați de a fi purtați cu zăhărelul sau din mândria de a trebui să dea importanță cuiva, insistența nu

este o caracteristică care să placă vreunuia în mod deosebit, prin urmare nici clientului!

Vreau să transmit un singur lucru, care cred că este cel mai relevant în această ecuație:

Cu cât mai mari îți sunt ambițiile, cu atât mai importanți sunt oamenii de care ai nevoie pentru

a le realiza! Iar pentru oamenii importanți timpul chiar are valoare, deci nu îl vor acorda ( de

regulă ) cuiva care îi contactează pentru prima și singura dată!

Învață în schimb cum să insiști în mod diplomat, adică să fii un insistent elegant și cum să oferi

ceva de valoare pentru el ( să înțeleagă că are ceva de câștigat dacă îți acordă timpul său).

Prin urmare cu cât insiști mai mult cu atât ești mai aproape de țelul tău! Fii atent însă ca

insistența să fie făcută cu tact, diplomație și eleganță iar întreaga lume îți va fi la picioare! (

remember: 80% din vânzări se întâmplă între al 5-lea și al 12-lea contact)

Îmi cer mii de scuze pe această cale de la aceia, unii chiar contribuitori ai revistei, pe care i-am

agasat de-a lungul timpului cu insistența, dar nu am ce să fac dacă planurile mele depind de

ei, insistența devine o obligație morală 🙂

La mulți ani, revistei, vouă, nouă, tuturor!

Să (ne) auzim numai de bine!

Loredana Elena Egri | L.E.E.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top