Sales Magazine

Vanzator … in vremuri de criza!

 

Daca facem un scurt search pe Google, vom descoperi ca unii dintre cei mai de succes oameni de afaceri si-au inceput cariera in vanzari, si contrar poate asteptarilor, nu toti si nu intotdeauna si-au gasit succesul in perioade de boom economic. Mai exact, multi au gasit modalitati prin care sa obtina succesul dorit in perioade de criza, reusind sa satisfaca o anumita nevoie a pietii la momentul respectiv sau muncind din greu pentru a perfectiona ceea ce oferea si concurenta.

 

De ce? Pentru ca, in opinia mea, acesti vanzatori de succes au inteles ca a face business, nu se refera numai la vanzarea de produse si servicii ci esenta acestui proces consta in satisfacerea nevoilor clientilor. Cand vinzi si mai ales o faci foarte bine, ajungi sa ai o relatie stransa cu oamenii/clientii. Prin urmare, comunicarea si intelegerea nevoilor lor reprezinta fundamentul vanzarii de succes.

 

Pornind de la acest aspect, personal cred ca folosind o autodisciplina putem reusi si in timpuri de criza, fie ea de ordin demografic, declansata de cicluri economice, de catre domeniul politic , al tehnologiei, de catre concurenta sau poate chiar de pandemii la nivel global – ca tot e de actualitate acest subiect foarte serios si care cu siguranta va lasa urme in economiile tuturor tarilor afectate.

 

Revenind la autodisciplina, urmand cateva idei de baza, cred ca poti aduce un mare plus valoare procesului de vanzare  si poti avea succes chiar si in vremuri “grele”:

 

 

Poate ca pentru unii dintre voi vor functiona, poate ca pentru altii mai putin, dar ce pot sa va spun cu siguranta este ca exista un aspect pe care l-am pastrat pentru sfarsit care va functiona pentru orice vanzator : FII POZITIV si vei reusi sa gestionezi orice obstacol, fie ca el poarta numele de criza. Pentru ca, in definitiv, atitudinea e totul iar una pozitiva iti va determina intotdeauna altitudinea.

 

Bucurati-va de succes!!!