Interviuri

Romania Sales Academy | makechange.ro

Scoala Romaneasca de Vanzari – un proiect social, pana sa facem unul business. Un pitch online.

Sau cum ar zice Florin Radu Raducioiu: “ Romania Sales Academy “.

 

https://www.makechange.ro/proiecte/comunitate-si-antreprenoriat/romania-sales-academy

 

În ce categorie din platforma Make Change crezi că se înscrie proiectul tău?: 

Comunitate și antreprenoriat

Descrie-ne într-o singură frază ideea proiectului tău: 

O școală de vânzări care să livreze vânzători gata pregătiți să intre în acțiune în 90 de zile.

Descrie-ne serviciul, produsul sau soluția propusă de proiectul tău: 

O școală de vânzări care să pregătească oameni de vânzări pentru companii multinaționale și start-up-uri. Acoperim tot procesul: de la stabilire competențe de urmărit la vânzători, recrutarea lor prin parteneriat cu ONG-uri și facultăți. Programul este împărți în 90 de zile: 30 de zile – cunoștinte de bază în vânzări, următorele 30 de zile – training specializat pe diverse industrii, 30 de zile – internship într-una din companiile afiliate pentru a pune în aplicare cunoștințele dobândite.

Pentru ce anume ai folosi fondurile în cazul în care ai câștiga?: 

– pentru atragerea celor mai buni oameni în proiect în calitatea de organizatori ai Romania Sales Academy – pentru promovarea proiectului pentru a atrage cât mai mulți tineri către zona de vânzări – crearea de „white papers” și case studies pentru a replica ideea și a o duce în toate județele din România, către diverse industrii și domenii de activitate. – recompensarea celor mai buni participanți la program. – carte de vânzări cu experiențele reale ale vânzătorilor aflați la început

Câți membri are echipa?: 

Mai mult de 10

De cât timp vă cunoasteți, cum v-ați întâlnit și cum s-a format echipa?: 

Din 2011, ne-am adus unul pe altul, adică ne-am recomandat unul pe altul și am început să lucrăm împreună și ne-am dat seama că suntem compatibili și avem rezultate ca echipă.

Ați mai lucrat în trecut la alte proiecte? Ați putea să ne oferiți un astfel de exemplu? : 

www.salesmagazine.ro si www.startarium.ro/crowdfunding/sales4ro

Descrie nevoia sau problema pe care proiectul tău o poate rezolva. Cum îi va influența pe oameni schimbarea propusă de tine prin proiect?: 

Companiile nu mai găsesc oameni de vânzări bine pregătiți. Prin acest proiect, noi practic preluăm tot lanțul de la recrutare până la pregătirea oamenilor, adica oferim companiilor oameni de vânzări „la cheie”.

Care este categoria de oameni cărora li se adresează proiectul tău? Descrie, te rugăm, publicul tău țintă.: 

Companii multinaționale, corporații, companii locale, start-up-uri, studenți și absolvenți, cu sau fără experiență de vânzări.

Ce este nou sau diferit în soluția găsită de tine? Ce soluție există în acest moment pentru problema/nevoia identificată de tine?: 

Diferit și nou este „ownership” pe tot procesul de recrutare și training. Ar fi prima Academie de Vânzări din România. Companiile mari cu care lucrez la firma mea au arătat deja un mare interes pentru acest proiect.

Cât de avansat este proiectul în acest moment?: 

În stadiu de idee

Ce te-a convins să îți înscrii proiectul pe platforma Make Change?: 

Este o platformă care chiar poate sprijini proiectele inovatoare, sunt ok jurații și are o companie puternică în spate.

De unde ai auzit despre Make Change?: 

Reclama care a venit cu pachetul de țigări.

 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Vezi sectiunea noastra de > Articole gratuite
To Top