Interviuri

Profil de vanzator: Dragos Nanuti – Sales Manager Creditexpress Romania

 

  1. Cum ai ajuns in vanzari?

In 2006 ma angajam ca CCR in Orange Romania. Conform politicii companiei, dupa un an aveam posibilitatea sa aplic in alt department. Initial am vrut Collection datorita colectivului de acolo, dar am fost tras de maneca de team leader-ul de atunci (caruia ii multumesc) cu replica: “Dragos, tu esti om de vanzari, nu poti sa mergi la Collection. Directia ta e alta!”. Si asa am apucat drumul vanzarilor, in urma unei recomandari bazate pe abilitatile aratate in apeluri din customer service.

 

  1. Prima ta vanzare?

Prima vanzare reala catre client a fost si prima “teapa”. Se intampla la inceputul carierei de vanzator direct, tot in Orange. Din dorinta de a incepe repede, am fost pacalit, telefoane vandute gratis, commission retras, etc. Lectia primita a fost invatata pe deplin: verifica, mergi pregatit si nu te lasa prada dorintei de a castiga orice ban, unii chiar nu merita sa fie castigati.

 

  1. Cum arata o zi tipica din viata ta?

In mod normal, planul zilnic este sa fiu aglomerat, alergat si in intalniri.

Tocmai de aceea majoritatea timpului il petrec in birourile partenerilor sau la telefon cu ei, mereu incercand dezvoltarea unor noi oportunitati – pentru ei sau pentru mine.

Eu spun un mare “NU” biroului.

 

  1. Ce te face mandru in cariera de business?

Recunostinta clientilor aratata dupa ani de relationare si multumirea ca am reusit sa creez o legatura de success cu ei.

 

  1. Ce te face un vanzator bun?

As putea merge catre ideea de adaptabilitate in diverse situatii, medii, discutii.

 

 

  1. Ce provocari ai avut pe parcurs?

Poate cea mai mare provocare este sa incerci mereu sa gasesti solutii pentru situatiile intalnite in vanzari…este si mai greu de digerat cand solutia este la concurenta.

 

  1. Sfaturi pentru vanzatori…

Important este sa creada in misiunea lor, sa creada in produs/servicii, dar mai ales sa se familiarizeze cu specificul si nevoile clientului inainte de a merge la intalnire. Oportunitati in piata exista; trebuie doar sa nu isi epuizeze resursele si canalele avute la dispozitie.

 

  1. Cu cine ai vrea sa iesi la o cafea din lumea de business?

Larry Ellison – Oracle

 

  1. La ce eveniment important din business ti-ar fi placut sa asisti?

MWC – cu siguranta (Mobile World Congress)

 

  1. Daca ai scrie o carte, despre ce ar fi?

Nimic legat de Business sau Vanzari – as merge spre stilul lui Dan Brown

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

To Top